Закінчила:- Кам’янець-Подільську школу-інтернат №2 (1988),
-факультет початкових класів та організаторів дитячих об’єднань Хмельницького педагогічного училища (1992)
- факультет фізичної культури та організаторів туристичної роботи Кам’янець-Подільського державного університету (2005),
-магістратуру факультету фізичної культури Кам’янець-Подільського державного університету(2007).
У Завалецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів працюю з 1992 року.
Вчителем початкових класів та педагогом-організатором працювала з 1992 по 2001р.р.,
а за фахом вчителя Фізичної культури( 5 – 11 кл. ) працює з 2001року, читає ще Основи
здоров’я ( 5 – 9 кл. ) та Образотворче мистецтво ( 5 – 7 кл. ).
Духовне життя дитини – її інтелектуальний розвиток,
мислення, пам'ять, увага, почуття, воля – великою
мірою залежать від «гри її фізичних сил»
В.О.Сухомлинський
Усією своєю маленькою, а насправді великою і неосяжною душею дитина віддається лише тому, що їй цікаве. І фізичної культури це стосується такою ж мірою, як і будь-якого іншого аспекту навчально-виховного процесу у школі.
Фізичне виховання відіграє значну роль у підготовці всебічно розвиненої людини, здатної успішно трудитися у різних галузях господарчої та соціально-культурної сфери, захищати Батьківщину. Отож, завдання школи – не тільки в підготовці високоосвіченої, висококультурної молодої людини, а й у створені необхідних передумов для її всебічного розвитку.
Актуальним для неї є завдання адаптації системи навчання до розвитку фізичних і духовних індивідуальних можливостей кожного учня. Тому її методика зорієнтована на створення та реалізацію умов для самостійного свідомого вибору учнем власної рефлексії, шляхів самовдосконалення та самореалізації здорового способу життя. Також основними завданнями для цього є:
- Збереження та зміцнення здоров’я учнів;
- Забезпечення біологічно зумовленого обсягу рухової активності учнів;
- Створення умов для реалізації учнями своїх здібностей та уподобань;
- Залучення широкого загалу дітей до систематичних занять фізичною культурою та спортом;
- Набуття учнями навичок здорового способу життя;
- Підвищення функціональних властивостей організму учнів, їхньої фізичної підготовленості;
- Зниження рівня асоціальних проявів поведінки серед учнівської молоді;
- Організація активного відпочинку за допомогою фізичної культури.
Тому свої заняття проводить як на свіжому повітрі з використанням певного обладнання, так і в приміщеннях, з дотриманням усіх установлених санітарно-гігієнічних вимог та заходів щодо запобігання травматизму.
Поставивши перед собою мету забезпечення всебічного гармонійного фізичного розвитку дітей, створення передумов для успішного навчання у школі, вчитель, передусім, детально аналізує стан фізичного виховання та рівень фізичної підготовки учнів школи.
У рухливих іграх, спортивних діях колективного характеру виховується почуття дружби, готовності до взаємодопомоги, тощо. Ускладнення завдань викликає у дітей бажання подолати труднощі. Досягнення успіхів у складних діях дає їм позитивні емоції і розвиває наполегливість.
Разом з учнями завели зошити, з допомогою яких контролюють, як змінюються показники фізичного розвитку після введення систематичних занять фізкультури, а також ведуть записи з теоретико-методичних знань про різні види спорту та здоровий спосіб життя.
На кожному уроці присутній сюжет із життя, гра. І це не випадково, адже діти постійно вимагають гри.
Позитивному ставленню школярів до фізичної культури і спорту сприяє учнівське самоврядування-спортивний комітет «Спорт і ми», який під керівництвом Єрмоченко О.В. піклується вирішенням питань школярського спорту. Маючи план роботи, члени цього комітету ініціюють проведення тих чи інших спортивних змагань, турнірів; підготовлюють юних суддів із різних видів спорту, організаторів рухливих перерв, занять з молодшими школярами.
Керуючись теоретичними положеннями стосовно виховання інтересу до занять фізичною культурою, вчитель визначає такі основні напрями в роботі:
- Формування в школярів системи знань про вплив фізичних вправ на розвиток організму, вмінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами на основі здійснення міжпредметних зв’язків;
- Емоційно-вольовий вплив на учнів, спрямований на формування в них нормативного ставлення до занять фізичною культурою на основі школярського застосування ігрового методу;
- Вплив на мотиваційну сферу старших підлітків з метою формування в них позитивних мотивів до фізичного самовдосконалення через застосування різних прийомів стимулювання і мотивування.
Враховуючи значні розходження в рівнях знань, умінь і навичок учнів з різними рівнями сформованості інтересу вчителем здійснюється диференційований підхід до учнів різної фізичної підготовленості, в роботі з якими застосовуються методи переконання, особистого прикладу та змагань. Уся робота на уроках спрямовується на активізацію в школярів усвідомленого сприйняття значущості фізичних вправ, розвиток мотивації до занять фізичною культурою, формування умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами.